Trickboard TRICK BOARD Wake Up Pro

Nowe

Prawdziwy hit! Deska Trickboard zaprojektowana i stworzona po to, żeby ćwiczenia stały się jeszcze bardziej atrkacyjne i przynosiły jeszcze więcej radości! 

 

 

Więcej szczegółów

Dostępny

365,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Formy płatności
Formy płatności

Więcej informacji

Prawdziwy hit! Deska Trickboard zaprojektowana i stworzona po to, żeby ćwiczenia stały się jeszcze bardziej atrkacyjne i przynosiły jeszcze więcej radości! 

Dzięki właściwościom Trickboard'u można: 

  • wykonać skuteczny trening czucia głębokiego (propriocepcja), który pozwala zwiększyć kontrole nad własnym ciałem. 
  • trenować wszystkie partie mięśniowe 
  • wykonać trening na małej powierzchni np. w salonie w domu 
  • wykonać nieograniczoną ilość ćwiczeń 
  • się świetnie bawić samemu lub ze znajomymi 

Produkt sprawdzony przy udziale profesjonalnych sportowców, którzy potwierdzili skuteczność deski w treningu motorycznym. 

Koordynacja wzrokowo-przestrzenna i kontrola każdej części ciała to kluczowe podstawy każdej dyscypliny sportu bez względu na jej charakter. 

W zestawie sprzedawana jest deska oraz wałek pod deskę. Wałek w kolorze żółtym.

Wałek zrobiony z gumy nie pozostawia śladów na parkiecie, ani innym podobnym podłożu. Hamulce na spodniej części deski zapewniają większe bezpieczeństwo ćwiczeń. 

Deska pokryta jest od góry antypoślizgową powierzchnią. 

 

ĆWICZENIA NA TRICKBOARDZIE

Ćwiczenia na TrickBoard zostały podzielone na trzy stopnie trudności: easy (łatwy), medium (średni) oraz hard (przeznaczone dla najbardziej zaawansowanych). Jeśli to Twoja pierwsza próba na TrickBoard, obejrzyj film instruktażowy "Jak zacząć?". Wraz ze wzrostem swoich umiejętności i koordynacji, dobieraj ćwiczenia o coraz większym stopniu trudności.

JAK ZACZĄĆ?

1. Ustaw deskę na wałku
2. Oprzyj jeden koniec deski o podłogę
3. Stań na desce (pamiętaj o szerokim rozstawieniu stóp na desce i ugięciu kolan)
4. Przenoś ciężar ciała, tak aby środek ciężkości znajdował się nad wałkiem
UWAGA! Gdy stoisz na desce nigdy nie chwytaj ręką za jej końce, aby nie przyskrzynić sobie palców.

EASY: Ćwiczenie z wałkiem 1

1. Połóż wałek poziomo na podłodze

2. Spróbuj tylko przy użyciu nóg postawić wałek do pozycji pionowej

3. Utrzymaj równowagę stojąc na pionowo ustawionym wałku

EASY: Ćwiczenie z wałkiem 2

1. Połóż wałek na podłodze

2.  Stań na wałku i przesuwaj się do przodu i do tyłu starając się utrzymać równowagę

EASY: Brzuszki z TrickBoardem

1. Oprzyj jeden koniec TrickBoarda o wałek, a drugi połóż na podłodze

2. Połóż się na TrickBoardzie

3. Ustaw nogi za TrickBoardem i wałkiem

4. Wykonaj brzuszki

EASY: Przysiady

1. Ustaw TrickBoard w poprzek wałka

2. Stań na TrickBoardzie w pozycji czołowej

3. Rozłóż ręce na boki

4. Powoli uginaj i prostuj kolana

MEDIUM: Stanie na jednej nodze

1. Ustaw TrickBoard w poprzek wałka

2. Stań na TrickBoardzie w miejscu, gdzie znajduje się wałek i zwróć obie stopy w kierunku jednego z jego końców

3. Unieś i zegnij w kolanie lewą nogę

4. Spróbuj złapać prawą ręką uniesioną nogę

5. Powtórz ćwiczenie z prawą nogą i lewą ręką

MEDIUM: Balansowanie w pozycji leżącej

1. Ustaw TrickBoard w poprzek wałka

2. Połóż się na Trickboardzie, tak aby wałek znajdował się mniej więcej na wysokości bioder

3. Unieś nogi, ręce i tułów nad ziemię

MEDIUM: Przysiady z balansowaniem

1. Ustaw TrickBoard wzdłuż wałka

2. Stań na TrickBoardzie w rozkroku

3. Powoli uginaj kolana i obniżaj swoją pozycję

4. Balansuj TrickBoardem przesuwając go raz w prawo, raz w lewo

HARD: Stanie na rękach

1. Ustaw TrickBoard w poprzek wałka

2. Połóż obie dłonie na TrickBoardzie

3. Powoli unoś nogi, starając się nie stracić równowagi

HARD: Żonglowanie na TrickBoardzie

1. Przygotuj dwie lub trzy piłeczki do żonglowania

2. Ustaw TrickBoard w poprzek deski

3. Stań na TrickBoardzie w pozycji czołowej

4. Zacznij żąglować piłeczkami, przez cały czas balansując ciałem na TrickBoardzie

 

HARD: Przysiady ze sztangą

1. Przygotuj sztangę, zakładając ją sobie na barki

2. Stań na TrickBoardzie w pozycji czołowej

3. Naprzemiennie obniżaj i podwyższaj swoją pozycję, uginając i prostując kolana (staraj się przy tym nie dotknąć deską podłoża)

Jeśli początkowo ćwiczenie sprawia Ci trudność, spróbuj wykonać je bez sztangi.

 

Przykładowe Treningi na TrickBoardzie

Reviews

Nikt dotychczas nie dodał opinii dla tego produktu.

Napisz recenzję

Trickboard TRICK BOARD Wake Up Pro

Trickboard TRICK BOARD Wake Up Pro

Prawdziwy hit! Deska Trickboard zaprojektowana i stworzona po to, żeby ćwiczenia stały się jeszcze bardziej atrkacyjne i przynosiły jeszcze więcej radości! 

 

 

Napisz recenzję